Miki Čambal celkom spokojný s tohtoročným Jankovým vŕškom

Miki Čambal sa na podujatie AUTOPOLA Jankov vŕšok 2025 náramne tešil. Dôvod bol jednoduchý, tunajšiu trať má rád a navyše mu organizátor pridelil aj jeho šťastné číslo 7.


Ale poznáte to, ak sa na niečo veľmi tešíte, nie vždy ste potom spokojný. A nejako obdobne to fungovalo aj u Mikiho Čambala na Jankovom vŕšku. Vo výsledkoch to až tak celkom nebolo, v kategórii I. – 2WD mu po sobotných pretekoch patrilo druhé miesto, v triede 3a štvrté a v absolútnom poradí deviate.


„Aby som povedal pravdu, nie som nespokojný. Jankov vŕšok je v tomto roku prvá trať na ktorej viem reálne porovnať časy. Všetky doterajšie kopce boli nejakým spôsobom upravené, či už skrátené, alebo tam pršalo. No a musím iba konštatovať, že úpravy a nastavenia, ktoré sme na aute urobili aby sme boli rýchlejší sú pri štýle mojej jazdy vlastne kontraproduktívne. V podstate sa na trati zbytočne trápim a pri jazde musím robiť kompromisné rozhodnutia ale teraz už aspoň vieme kde je problém“ zamyslel sa v cieli sobotňajších pretekov Miki Čambal.


V nedeľu to po nejakých úpravách bolo o niečo lepšie, hlavne dosahované časy. Miki atakoval hranicu, ktorá tentokrát odolala o 0,3 sec. Čo sa výsledkov týka, v nedeľu dojazdil na druhom mieste v kategórii I.- 2WD, treťom mieste v triede 3a a šiestom mieste absolútneho poradia.


„Nejaké drobné úpravy na podvozku, ktoré sa dajú urobiť na pretekoch sme urobili a je pravda, že je to hneď lepšie a ja som už aspoň atakoval hranicu dvoch minúť, ale neprekonal som ju. Preteky boli dobré, veľmi teplé a musím pochváliť organizátorov, že opäť nesklamali, Vďaka patrí partnerom RS Teamu, mechanikovi Braňovi Slobodovi a mojej rodine,“ doplnil v nedeľu Miki Čambal.


Miki Čambal má teraz takmer mesiac na to, aby pripravil Hyundai i30 N TCR tak, aby mu zvolené nastavenia fungovali. O mesiac, konkrétne počas prvého septembrového víkendu, sa koná posledný pretekársky víkend na Liptove, pod názvom 1.HUTY Hill Climb 2025.


Miro Majláth

Spolupracujeme